Dmrcnn Defnemomy bnun 2yasımdan sonra decam etmesi pika sendromuna giriyormuş ayrıca öyle bi durum olursa çözümü nasıl olur bilmiyorum
Egelim aybukemom 1 yaş kesmek için erken değil mi? Demir ihtiyaç halinde devam edilir ama d vitamini 2 yaşa kadar uzmanlar öneriyor.
aybukemom Egelim benim uzmanım önermedi 🤷♀️😀 balık yağı veriyoruz ya onda var muhtemelen canım ekstra veröiyorum
Egelim aybukemom Anladım, bizim bugün 1 yaş kontrolümüz vardı, D vitaminini 2 yaşa kadar kullanacaksın dedi o yüzden sordum, balık yağına ne zaman başladınız ve hangi markayı kullanıyorsunuz peki?
aybukemom Egelim 13 aylıkken başladık möllers veriyoruz başık yemediği için başladık ama sık sık vermiyorum haftada iki dega ğç defa
Mircet Dmrcnn aa benim kızım😂😂 yemek yese içim gam yemicek yürümeye başladı yolda taşları topluyor yemek için😂
Caglarass Defnemomy 14 aylık bitmedi keşfetmesi 😒 Böcekleri bile yemeye çalışıyo hayvanı zar zor kurtarıyoruz. Kağıt iyi diyorum artık taş toprak ne bulursa ağzında. Tatile gittik kumları avuçlayıp yedi. Evde ip falan ne görürse yemeye çalışıyo 😅
Defnemomy Teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınız için. Doktora gittik Demir eksikliği çıktı, ilaç tedavisine başladık.