Defnemomy 1 yaşına girdi sayılır artık, bildim bileli kağıt, karton, peçete ne varsa kemirir, yiyebildiğini yer. Bu durum normal bir süreç mi, bir vitamin, değer eksikliği mi? Bilgisi olan var mı?
Kumsal-Arden Defnemomy normal oral dönemde çünkü ağzıyla keşfediyor daha. Kızım eylülde 3 yaşına girecek hâlâ bazı şeyleri kemiriyor gizli gizli 😂
-erCansu- Defnemomy zaten 9aglikken yada 1 yaşında genel bı tetkik yapılıyor vitamin vs bnce bı baktirin
Minikadim Defnemomy benim kızımda peçete, karton yemek istiyordu doktor kontrolünde demir eksikliğine bakalım dedi demir eksikliği varmış damlayla düzene girdi tekrar
aybukemom Defnemomy ayy biz ne çektik o süreçte evde kemirilmemiş kutu kağıt , kart yok😀 16. Aydan sonra azalıyor baya
Defnemomy Kumsal-Arden Ya internetten baktım Demir eksikliği kaynaklı olabilir diyor, yani sert olanları dişini kaşıyor diyorum ama peçete bile yiyor 🤦🏼♀️
Defnemomy Minikadim ben de baktım Demir eksikliği yazıyordu, dün randevu aldım yarın götüreceğim doktora
tugraninannesi1 Defnemomy bebeğim 18 aylık hala peçete karton kağıt ne bulsa yer.18 ay kontrollerinde bütün vitamin değerlerine baktırdık hiçbirinde bi sıkıntı yok ama yiyor.Önüne kitap eğitici kart vs hiçbişey bırakamıyorum.Hepsini kemiriyor çünkü.Artarak devam edebilir.Vitamin değerlerine baktırın bişey yoksa sıkıntı etmeyin
Defnemomy tugraninannesi1 Evet yarın götürüp baktıracağım, yani bebek arabasının önünde ki tutacağı bile kemiriyor
Pinar_kb Defnemomy 6 aylıkken. Haftaya randevumuz var fakat değerlerden dolayı değil de oral dönem ve dişten olduğunu düşünüyorum
Ltprknn Defnemomy hangi formda olduğunu anlamak için ağzına götürebilir ama yemesi farklı birşey.ciddi ciddi oturup kağıdı yiyor ve yutuyorsa evet bir eksiklik olması muhtemel.
Nenvarkuzum Defnemomy oğlumda öyle yeni yeni yemeyi bıraktı ama ağzına almayı bırakmadı dışarda evde yerde ne bulursa ağzına alıyordu
Dmrcnn Defnemomy bnmde oğlum 16aylık yerde ne bulsa yiyor ama ne bulsaa ! Günde 3defa ev süpürüyorum. Artık yoruldum doltora götrdüm tüm değerleri normal bende demir eksikliği fln sanmıştım. Ama doktor normal olduğunu söyledi 2yaşa kadar ama böcek vs yememesi için vok dikkatli olmam gerektiğini söyledi. Oğlum ne bulsa yiyor ot çöp tüy toprak taş ne varsa mikrop kapacak diye üzülüyorum
Mircet Dmrcnn aa benim kızım😂😂 yemek yese içim gam yemicek yürümeye başladı yolda taşları topluyor yemek için😂