Mom050118 40+1 de doğum yaptım. herşey normal doğum olacak şekildeydi. sabah uyandım suyum geldi. ne sancı, ne açılma, ne bişey. gittim hastaneye nstye bağladılar. sancı arttıkça kalp atışı zayıflıyo sezaryana alalım dedi doktor, normal doğum bebeği riske sokar. hiç istemedim ama kabul ettim tabi ki. hiç korktuğum gibi olmadı. aynı gün ayağa kalktım, duşumu aldım. 2 gün sonra hafif sızlasa da gayet yürüyebiliyordum. 1 hafta sonra hiç birşeyim yoktu.