Mom050118 benim de 40. Haftam dolunca doktorum 3 gün daha bekleyelim kendi gelmezse suni sancıyla başlatırız doğumu dedi 40tan sonrası tehlikeli olabiliyo zaten çok beklememek gerek tam doktorun yatış verdiği günün gecesi sancım geldi şansıma :) o güne kadar hep hergün 4-5 km yürüyüş yaptım squat hurma yapıyodum zaten bi de baharatlı şeyler yemek de doğumu tetiklermiş o bi gün öncesi çiğ köfte yemiştim etkisi var mıdır bilmiyorum artık ama baya yürüyüş de yapmıştım tabi neyseki gelmişti sancım🐣 suyum patladığında bebek yeni kakasını yapmış demişti doktorum suyum hafif bulanıkmış iyiki daha fazla beklememişiz yani siz de hareketlerini falan kontrol edin sürekli