Mucize-1 aynısı geçen cuma bizim başımıza geldi. annem ve ablam tatilden geldiler, hiç bişeyleri yoktu. annem benim bidikleri bol bol öptü vs. bizi de öyle. ablamın hafif öksürüğü vardı, deniz kenarında üşütmesine yorduk. ertesi günü ablamı arkadası uyarıyor, test yapıyor ve sonuç pozitif! ve ben o gün ablamla aynı bardaktan fanta falan içmiştim🙈 annem de 2 gün sonra test yaptırıyor, o da pozitif! 5 gün oldu bu olay olalı ama sanırım bize bulaşmadı. hiç bir belirtimiz yok çok şükür. yani olmayadabilir. olacak diye düşünmeyin ille de. ama o korku yetiyor insana😬