Birşey olmamistir canım inşallah eşim covid oldu hastaneye gitti 3 kere covid yoktur sende diye iğn vurup gönderdiler evde 7 kişiyiz aynı sofrada yemek yedik eşim zaten yan yana yattık ilişki flaan oldu misal kızım koynunda yattı Allaha şükür kimseye bulaşmamş eşim tek hastaydı