busrasilra14 momy_95 ee cocuk ilerde demir ismini secerse veya iki isim kullanirsa cocuguna da mi gicik olucak esiniz. İki ismi bu yuzden sevmiyorum
momy_95 busrasilra14 aynen doğru söylediniz oğluna da mı gıcık olacak. Ben de bi daha çocuğum olursa iki isim koymayı düşünmüyorum
Geberikgelinnsss momy_95 eşinize de sorsaydınız isim konusunda Onunda çocuğu sonuçta Baştaan buna birlikte karar verseydiniz Şuan bu sorun yaşanmazdı diye düşünüyorum 🤦🏻♀️ Ama İki ismide çok güzel Hayırlı evlat olsun 💜
momy_95 Geberikgelinnsss aslında ona da sordum da sen çok istiyorsan koyalım dedi annem de illa koy deyince ben de onu kırmak istemedim öyle oldu işte. Teşekkür ederiz ❤️
Geberikgelinnsss momy_95 işte bu yüzden sen istiyorsan toplarına hiç girmedim Eşim yiğit Alparslan olsun dedi Bende Alp dedim Sonuç olarak yiğit Alp’e karar verdik Şimdi bana Boş yapamıyor 😂😂😂
SedaMeyra momy_95 bizim iyi kotu dememiz bir sey degitirmez. Bir cocugun ismini anne ve baba koymali ve ikisininde gonlu olmali esiniz demir ismini istemediğini onceden soyledimi