Oğlumun ismi Demir Aren iki ismi de ben koydum ama eşim Demir ismini hiç sevmiyor istemedi benim hatrım için koydu. Benim ailemde Demir ismini daha çok seviyor ve öyle hitap ediyor. Eşimin ailesi de Aren diyor. Ben ikisini de kullanmaya çalışıyorum. Eşim şimdi de şey diyor annenler Demir demesin gıcık oluyorum böyle bir şey olabilir mi sonuçta çocuğun ismi ben de kullanıyorum söylüyorum . İsim konusunda bile aileler arasında ayrım var. Sizce Demir ismi mi güzel yoksa Aren mi?