Eliz34 Eşinize ayrı size ayrı yatması gerekiyor. Acaba eşiniz süt parasını mı aldı, sizin adınıza da başvurdu mu? Sosyal hizmetler binasına başvurmanız gerekiyor. Bende geçen ay gidip form verip başvuruda bulundum. Şuan e devlette başvuru gözüküyor. Önceden yazmıyordu. Ödeme aşamasında yazıyor. 45 gün içinde mesaj gelse de gelmese de pttye başvurun yatar dediler.