Sadebiri Deletedmom896 Benim kızım 6 aylık gece karnı tok olduğu halde kalkıp ağlar yada yatakta sağa sola döner durur su verdikten sonra rahat uyuyor😊 havalar çok sıcak ver sen en azından rahatlar ❤
Mon-second-souffle Deletedmom896 yaa vermek gerekiyor mu ki kızım 9 aylık gece 11 gibi rüya ogunu olarak mama veriyorum sabahta 4-5 gibi kalkiyor emziriyorum hiç gece su vermedim vermek mi gerekiyormuş hic bilgim yoktu postunuzu okuyunca ogrendim
[silindi] Deletedmom896 valla bende vermiyordum ama bı kaç zamandır kendimde ikizlerde uyanik oluyor iciriyorum bı bakıyorum çocuk suyu kana kana içiyor demekki gecede susuyor o yüzden vermeye başladım canım
Woody Deletedmom896 ben uyandığında biberonla su veriyorum. Bazen yatarken uykusunda gece beslenmesinde oldugu gibi veriyorum. 1 2 çekşp bırakıyor, bazen de biberonu kafama atacak diye korkuyorum 🙄😀
Mon-second-souffle Woody tamam bu gece deneyeceğim teşekkür ederim ben niye hiç düşünmedim ki bunu acaba postu görmesem sanırım daha da aklıma gelmeyecekti 🤔😓🙄