Deletedmom896 ben uyurken emziriom gece ardından su veriyorum içiyor uyurken deneyin belki içer sıcaklarda yeterli olmayabiliyor sadece süt benim çocuğum çok terlediği için böbrekler ürik asiti yükseltiyor sıvı kaybından o yüzden 4 aylıkken başladık doktorun demesiyle 1 aydır bu şekilde içiriyorum emdikten sonra veriyorum ama