Minela kayınvalideme aynısı oldu ,eşimle nisanliydik ay o gün geldi aklıma 😔eşimin yemin toreninde olmuştu,2 kez attı pıhtı ve attığı yer önemli ,bizimki tam beyin sapindaydi o yüzden doktorlar mucize demişti ,bitkisel hayatta gibi 2 sene kayinpederim baktı sonra vefat etti 😟😟melek gibi kadindi ,Allah rahmet eylesin ,Allah’ım sifa versin size de inşallah,moral çok önemli ,hep güzel şeyler anlatın,bildiği şeyleri anlatın ,konuşun ,tepki vermese de duyuyor ,anlıyor ,çok zor bir süreç ,belki fizik tedavi ve başka tedavilerle halledilir,eşinize destek olun,benim eşim çok düşkündü çok zor zamanlar geçirmiştik