Kızlar napıyosunuz.. Ben pek iyi degilm kayınvaldem tansiyondan beyine pırtı attı 20 gğndğr yogun bakımdaydı yarın eve gelicekmiş sol taraf felç tutmuyo kolunu hiç oynatımıyo ama bacakta biraz his var yinede ayaga kalkamıyo altı falan baglanıyo başına böyle bişy gelip düzelen varmı çok üzülüyorm nasıl bakıcaz diye 2 tanede ufak cocugum var 😔😔😔