Mucizemsi
Sizi çok iyi anlıyorum. Öyle sevin, küçük meme büyükten daha iyi vs diyenlere bakmayın, olmuyor öyle, yaşamayan bilmiyor malesef 🤷🏼♀️ Silikondan başka çözüm yok, ben bir bileziği bozup yaptırdım.. 10bin ödemiştim. 100bin olsa yemem içmem biriktirir bir şekilde yine yaptırırım. Kesinlikle değer. Neden daha önce yaptırmadım diye kendime çok kızdım. Özgüven problemi hiç yaşamadım ama eksik hissettim. İç çamaşırı dükkanlarının önünden geçerken bir tuhaf olurdum. Kadınsı hissetmeden çok farklı bir olay. Destekli 70A bile aşırı büyük kalıyordu bende, eşim şişmanlayınca memeleri benimkilerden biyük olmuştu, bu eksikliği yaşamayan bilemiyor gerçekten.. fiziksel sağlığımız kadar psikolojik sağlığımız da önemli yani, kendini kabul et sev demek kolay vallahi 😅 Fakülteleri araştırın, özellerde 20 bine kadar ücret veriyorlardı, 30 bin bile vardı ama ben fakültede 10 bine yaptırdım, çok da memnunum.