irem-355 Mucizemsi fiyatlar aşağı yukarı öyle sanırım bu işlemde ama kalıcılık olarak 2-3 sene kadar diye biliyorum tabi en doğru bilgiyi bi doktordan öğrenmek lazım
Mucizemsi irem-355 Evet işte onca parayı sadece bi kaç yıllığına vermek de biraz sıkıntıya sokar bizi ☹ bilemiyorum 🤦♀️
busrasilra14 Mucizemsi bi kiyafet giydiginde doldur mesela icini canim olmaz mi. Yani var gorunsun benim kiz kkardesim onu cok yapar
Mucizemsi busrasilra14 2 tane takıyorum surekli 😬ama canım ya yine de doğalında da biraz olsun istiyorum eşime karşı da öz güvenli olayım istiyorum çünkü böyle olunca öz güvenim yok oldu ☹
sibellllo Mucizemsi büyük göğüs hamallıktan baska bişi değil küçük göğüs ne kadar kibar zarif duruyor bir beden büyük sütyen kullanıp içini doldurun çok sıkıntı olursa ama takılacak bişi değil emin olun
Mucizemsi sibellllo O kadar çok takıyorum ki bazen oturup ağlıyorum inan☹ böyle küçük olunca da çok zor. Ortası ideal ama o da bende yok işte
290521uygar Mucizemsi Çok haklısın, yine de inan değmez. Eşinin seni her halinle sevdiğine eminim. ♥️
Mucizemsi Yusufcugunannesi14 Benim de öyleydi esitleniyor emzirmeden sonra 🤭 ama Benim kiler küçücük kaldı emzirmeden sonra
Mucizemsi Blackcloud o kadar çok takıyorum ki kafama o kadar üzülüyorum ki bu duruma bu yüzden öyle söylüyorum, yani olsa keşke diye tabiki dediğin gibi herşeyin başı sağlık, ama böyle olunca da tüm moralim alt üst oluyor
Mucizemsi 2maviboncuk Benim ki de emmerken idealdi, sonra bırakınca hem küçüldü hemde sönmüş balona döndü ☹ inşallah senin ki öyle olmaz cunki bazılarında görüyorum emzirmeyi bıraktıktan sonra da çokta bi küçülme olmuyor
asell03 Mucizemsi insta adımı vereyim ordan bilgilendireyim burdan yasak çünkü insta kullanıcı :mucizeurunlerr dm at hemen iletişime geçerim
asell03 Mucizemsi evlendimde 75 bedendi sonra80oldu bi emzirme ile 90 beden ile yola devam ediyorum inan çokta iyi değil 75te kaldı daha iyiydi sanki
Gizemhzl Mucizemsi develet hastanesinde bir tandıgımız ücretsiz taktırmıstı silikonlu ama söyle ki sizin bedeninize uygun olan sekilde takılıyor siz begeniyorsunuz diye 85 takmıyorlar mesela bedenibize uugun oranda yapılıyor. Hic ücret ödememişti yıllar önce
Mucizemsi Gizemhzl Yaa öyle mi 😍 Aslında ben çok araştırdım bu konuyu ama devlet te ücret alıyor diye okudum insallah yanlıştır 😬 peki kuzeniniz memnun mu şuan devlet diyince bi tık tırsıyorum da 🤭
Benbilmemanam Mucizemsi kuzum inan bana küçük göğüs daha iyi. Neden diye sorarsan yengemin göğüsleri hep dolgun ve büyüktü benimki 75i doldurmazdi hep onunkini ozenirdim. Sonra ikimizde hamile kaldık dogurduk çocuk emzirdik simdi benimki hafif dolgun ve dik duruyor ama onunki inan taa göbek deliginde. Resmen göbeğine uçları değiyor. Bi kere daha sukrettim kucum göğüslü olduğum için. Ne olursa olsun hep daha diri ve taze duruyor bence. Küçük göğüs kesinlikle şans diyorum 🤭
Mucizemsi Benbilmemanam Canım sağol yorumun için 💞 bende emzirirken iyidi ne büyük ne küçük idealdi. Emzirme bittikten sonra iyice ufaldı hemde yok denecek kadar🥺 o yüzden takıyorum bu kadar, çünkü öz güvenimi sarsıyor bu durum
Gizemhzl Mucizemsi kuzenim degil annemin bir arkadasıydı. Havalara ucuyordu ama olay baya eski devamında nasıl bir sürec gecirdi bilmiyorum