PirayeMom
Çok doğru bir yanıt olmuş bana göre. Büyük göğüslü biri olarak söylüyorum her şeyin ortası makbul bence de. Emzirmekte o kadar güçlük yaşadım ki, göğüs ucum yoktu bir de büyük göğüs olunca… Bu aylarda hep terliyor ve altları yara bile olabilir dikkat edilmezse. Arkadaş umarım daha fazla kafaya takmaz bu durumu.