irva Bebegim003 Ben özelde kendi doktorumuzun olduğu hastanede yaptırdım canım.533 tl aşıya verdim 175 de muayne ücreti.
irva Glrbyrk İstanbuldayım ben.Çamlıca medipole gidiyorum.Orada doğum yapmıştım.Çocuk doktorunu da beğenince ona bağlandım.
Glrbyrk irva bende kucukcekmece sefakoydeki medipole götürdüm orda aşı için 590 dediler nasıl oluyor anlamadım
KoalasMom Glrbyrk Normalde böyle oluyor zaten, bizde doktoruna muayeneye gittiğimizde aşıyı yapıyor hem aşı ücreti hem muayene ücreti alınıyor
homosapiens Glrbyrk hatırlamıyorum ama hastaneyle aynıdır fiyatı saadece muayene ücreti vermessiniz boştan yere