Merhabalar ben ogluma bexsore aşısının 2 dozunu yaptırdım bugün hastaneye 3. Dozunu yaptirmak için gittim normal fiyatin üstünde bir fiyat istediler ayrıca muayene ucretide almak istediler çok pahalı yaptıramadan geri döndüm. Bu aşıyı yaptıran varmi varsa hangi hastanede yaptırdıniz yardimci olursanız çok sevinirim (bu arada İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum ben)