Semire Vucuduma göre göbeğim daha fazla kilom 64 falan moralim çok bozuluyor sizin kaç cm gebe olmayanlara soruyorum 🙃
Gzdzeynep Semire sanırım bu biraz genetik. Benim de belim incecik oldu ama basenlerim kaldı. 🤦🏻♀️ Bacaklarım vücuduma oranla kalın duruyor. Ama göbeğim yok. Kilom 66 boyum 170.
Emirebru Semire doğumuma 73 kılo ıle gırdım suan 51 kıloyum dıyet yaptım ben 2 ayda 12 kılo verdım doğumdan sonrada 20 gunde 10 kg vermıstım suan oğlum 1 yasında
Zeynep11 Semire herkes soruyu yanlış anlamış, göbek bölgesi kaç cm diye sormuş arkadaş🤭 Benim de şimdi ölçtüm 87 çıktı 😕 52 kiloyum hemde. Geçen sene chloe ting egzersizleri yapmıştım baya incelemiştim, tekrar başlayacağım ✔️
TheLatte Semire 88 cmmis benimkide siz deyince ölçtümde . 67 kiloyum bende ama mekik falan çektim öyle inceldi biraz .
Kirmiziburun 65 68 gibi bi kiloyla dogurdum şuaan tam tamına 54 55 civarımdayım çok çok mutluyum bekar halime döndüğüm için ❤️Röbartas gym ve porsiyon azaltma gece yemeyi kesme ve su tabiki ❤️
Kirmiziburun Semire youtube de röbartas gym egzersiz veya antreman diyelim düzenli hergün 35 40 dakika yeterli
Emirebru Minico 73 ten 63 e kendım dustum 20 gunde temmuzda emzırme bol su ıle abur cubur gereksız bırsey sokmamıstım agzıma
Dilaylaa Spor düzenli beslenme ile halledersiniz korse de kullanabilirsiniz . Ben doğumdan sonraki gün takmıştım korseyi annem zorla takmıştı 😅
Semire Zeynep11 aaa sizinde çok o kiloya göre genetik oradan kilo alıyoruz sanırım evet biraz yanlış anlaşıldım. Ama Anladim ki göbek çevrem normal hiç deil kimsenin bu kadar yüksek degil
Zeynep11 Semire benim çok tatlı yemekten sanırım 🤐 ramazan ayına kadar göbeğim yoktu ramazanda 2 tepsi kadayıf yedim tek başıma 😐 ondan sonra birden bu göbek çıktı ortaya.
TheLatte Semire tek yaramiyodur heralde alt karinda calistim onunla birlikte . Aksama kadar toplam 90 tane cekiyodum mekiği .
UraSsmom Semire Ben de 74 ile doğum yaptım 62ye düştüm daha da veremeden hamile kaldım ve hamile kalmadan önce göbek 90 küsürdü hatırlamıyorum cnm şuan 24 haftalık gebeyim ama gören 9 aylık sanıyo 😒