Adigee sleppy bio natural kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık. Sleepy kalıbı dar bir bez ben hep bir numara büyük kullanıyorum üstündeki kiloya dikkat etmiyorum kalıba göre alıyorum. 5.ayda 4 numara kullanıyorduk sizinkisi de muhtemelen bu yüzden taşıyor. Farklı marka almazsanız eğer bir numara büyük deneyin.