Adigee Anneler hangi bezi kullanıyorsunuz? 5 aylık bebegim var once sleppy natural kullandım her kaka yaptığinda taştı. Sonra baby turco ya geçtim yine aynı. Her kaka yaptığında zıbın değistirmekten bıktım. Hangi bebek bezini önerirsiniz???
Oykuaygun Adigee bez küçük veya büyük olabilir mi? Yada bol bağlıyor olabilir misiniz? Baby turco kullandım hiç öyle Bi sorun yaşamadım
ikizannesiiii Adigee benim ikiz kızlarım var 3 aylık molfix 3 numara kullanıyorum hiç taşma yapmadı deneyebilirsiniz isterseniz 😊
ebrugorgel Adigee benim oğlum 4 ayına girecek 1 haftaya 3 kullanıyoruz baby turco sleepy prima komili molfix hepsini denedim hiç sızdırma taşma olmadı en iyi bez tabi primaydı ama bence küçük numarası ondan taşıyor olabilir mi?
KaderturanAlp Adigee ben 3 aylıkken 4 numara kullndım çok küçük geldi sleppy diğer bezlerden numara olarak küçük oğlum doğduğunda 2 numara kullandım direk 1 numara çok küçükdü
Linaninannesiii Adigee niye istemiyorsun. Her saçma sapan şeylere para veriyoruz düşününce bebişede verelim gitsin. Sanki aylık ne kadar tutabilirki
ulkercikolataligofret Ne zaman sızdırma yaşasak sorun büyük beden beze geçince geçti. Bedenle birlikte emme alanı da büyüyor bezlerde
salcali_yumurtaaa Bebeğim 4.5 aylık 4 numara kullanıyorum maxi plus hatta. Sleepy ve hiç taşma sorunu yaşamadım. Küçük geldiğinde 2 numara kullanıyorken bi iki kez taşmıştı onda da numara büyütünce normale döndü
Flamingom Adigee prima premium cırtlı kulkandım ilk 7 ay. Sonra sleppy natural külot bez 23 aylık çok memnunum. Külot bez cok güzel sarıyor keşke ilk bunla baslasam dedim
Deletedmom0099 Adigee 13 aydır molfix kullanıyorum, 11 aydır geçe hiç değiştirmememe rağmen hiç taşma yaşamadım