Sltn 4 saat kadar hastanede kaldık kan ve idrar tahlili yaptılar kanda enfeksiyon çıktı bu yüzden ateşi sürekli inip çıkıyormuş yarın sabah polikliniğe gel dedi ve gece boyunca ateşini ölçüp saatini falan yazmamı istedi şuan ateşi 37.7 enfeksiyonu da muhtemelen abisinden bulaştı hem grip hemde elleri pis şekilde dokunup öptüğü için ama arada kıskançlık olunca bişey diyemiyorum