Bebeğim 3 aylık göbek ve kasık fıtığı var kaka yapamıyor lavma yapıyorum çıkartıyor ilacı ateşi 38.1 ile 38.8 arasında inip çıkıyor şurup fitil ne yaptıysam işe yaramadı ne ateşi düştü ne de kaka yapabildi doktora götürdüm gece şurup ver geçer dedi lavma dan sonra cildinde kırmızı benekler oluyor bir süre sonra geçiyor ağrısı çok fazla ıkındıkça kasık fıtığına bağırsağı çıkıyor itiyorum içeri ama canı acıyor lütfen ne yapabileceğimi bilen varsa yazsın dün sabahtan beri ateşi düşmedi