Zeynepazram Ankara’da ama dr.
Ben ek gida surecini cilginlar gibi gecirdim inanin.daha bugune kadar ayni ogunu yemedi.ilk doktorumuzda ek gidaya cok onem verirdi saglikli bir cocugun vitamin kullanmasina bile gerek yok derdi nitekim biz demir kullanmadk dvit.cok az.eksiklikte yasamadik.
Şöyle ki yemese de 7gun israrla sundum.omlet yemezdi artik yiyor.oglenlerde kemik sulu corba faydssi yok deselerde kolejen oldugunu dusunuyorum,aksamlari etli bir yemek.ekmek yok,seker yok kisa bir suredir var seker hayatimzda..kisacasi beslenmeye cok onem verdim.bir yere gitmedim inanin uzun sure.her seyi haslama verdim.eti,sebzeyi.
Bunlarin disinda da genetik de etkili baba tarafimiz uzun yapili zaten,genelde de yemegi severler.benim kucuklugum annemin tabak elinde gezmesiyle gecerken kizim sukurler olsn babasina benziyor sanirim.her sofraya oturur.