23.ayimizdayiz ama dün 2 yas kontrolunu önden yaptirdik.kizim 90 cm 15 kg cok guzel gelisimi genel olarak,3 heceli cumle kuruyor zaman zaman.cogu seyi anlatiyor,anliyor ama doktor kafami cok karistirdi zaten uzun zamandir kres fikri vardi bana yapmasi gerekenleri soyledi.kendim cocuk gelisimciyim ama inanin kendimden utandim cunku ev kosturmasi vs.kizima vakit ayirmadigimi anladim.doktorda ya kres ya da her gun bunlari yapacaksiniz 3 yasina kadar ne verirseniz o dedi…
Beklenenler şunlar ;
10a kadar sayi sayma,ogrendiyse 20..
Renkler.halkakarla ogretebilirsin dedi.
Küp siralama,bultakla sekiller …
Her gub 30 dk dans,davulla ritm.
Boyama yapma sınırli ve 15 dk serbest.
Mesela kusun gagasini sariya boyayalim gibi…
Makas kullanimi 15 dk.kucuk kaslar icin.
Buyuk ,kucuk kavramlari bunun icin kavanozlardan yararlanabilirsin..
3ü puzzle yapilmali.2lileri bile yapmiyor ki:)
10 dk.kitap okuma her gun
Zıt kavramlarla ilgili puzzle lar…bunar yapilmaliymis..
Ya iyi guzelde benim kızım bir saniye yerinde durmuyor ki..zamani bolun dedi 6 saniye bile olsa o gitsin oyalansin yine gelsin siz zaman taniyin ona dedi.odadan ciktim cidden inanilmaz yetersiz hissettim kendimi.cok bosbos zamam gecirdigimi farkettim ve kres fikri cok cazip geliyor suan en azindan oyun grubu bile olsa.ben yetemiyorum sanirim.