Benim bebeğim de aynı sürekli ıkınıyor kızarıyor rahat uyuyamıyor doktora götürdüm iki kere 3 saatte bi emzir dedi (bize çok saçma geldi genelde Bebek her istediğinde ver der doktorlar ) İlk gittiğimde metsil ve colic end verdi ama yine çok ıkınıyordu ağlıyordu gazı çıksa bile rahat olmuyordu ikinci gittiğimde maflor verdi emmek içinde 3 saati bekleyemiyor uyanık olduğu her an emmek istiyor emerek uyuyor emerek sakinleşiyor ne yapacam bilemiyorum 🙈