Fatmallper1
Benim oğlum da öyle olmuştu. Zor ama lütfen bu konuda endişelenmeyin. Biz hastayken nasıl canımız yemek istemiyorsa onlar da öyleler 🥰 Çünkü vücutları iyileşmeye odaklanıyor. İyileşince yemeye başlayacak eskisi gibi. Benşm oğlum çok az kilo bile vermişti ama şimdi sağlıklı ve normal yemesine döndü, önemli olan bu, yemiyorsa zorlamayın bebeğinizi ❤️❤️ İshali içinse prebiyotik vermişti doktorumuz, gerçi oğlumda enfeksiyon da vardı, başka ilaçlar da vermişti öyle iyileşmişti