Fatmallper1 geçmiş olsun canım geçen haftalarda aynı durumdaydık yeni yeni beslenmesi düzeldi. Ama bende o süreçte normal kahvaltısını yedirdim( peynir ve yumurtasını illa yesin istedim günlük olarak) aralarda da sevdiği meyveleri verdim, yoğurt yedirdim ama ana yemek olarak katıyı kabul etmediğinden tavuk veya etsulu peynir altı ilaveli tarhana yaptım veya tavuk suyu çorbası yaptım içine sarımsak soğan havuç azıcıkta şehriye ekledim limonda sıktım tabi sıvıda olsa bol vitaminli beslendiğini düşünüyorum