Taze_annecik sağdığım sütlerimden alıyorum. Yada Süt sağma makinemi yanıma alıyorum. emzirme örtüsünün altından sağıyorum yada müsait bir alan varsa oda gibi oraya gidip sağıyorum. Cidden ilk başlarda eziyet gibi geliyordu ama artık alıştım. 3,5 ay olmak üzere. Göğsümü deniyorum kıyameti koparıyor almıyor o yüzden boş yere kendimede çocuğada eziyet çektirmektense sağıp biberonla vermek en mantıklısı. Aç kalmasından iyidir☺️