Taze_annecik merhaba, öncelikle biberondan memeye geçiş stresli bir süreç ancak sizin burada aşırı kararlı olmanız sinirlerinize duygularınıza hakim olmanız çok önemli. Ben de aynı süreçten geçtim, 20 gün biberonla sütümü verdikten sonra memeyi bi yadırgamıştı, emmek istemedi. Emzirme danışmanları, okuyup araştırmalar vs şöyle bir şeye yöneltti. Öncelikle bebeğinizin memeye dönmesi için sakin bir ortam hazırlamanız gerekiyor hatta bebeğinizin dikkatini çekecek kırmızı bir eşarp tişört vs giyebilirsiniz. Sonrasında ilk memeyi verdiğinizde ağlıyorsa biberonla- ki bu süreci şırıngaya çevirirseniz çok daha iyi olur- o ilk açlığını alıp sakinleştirmeniz lazım. Sonrasında bunaltmadan sık sık memenizi teklif etmeniz gerekiyor. Hemen bir anda dönüş olmuyor. Benim 2-3 gün sürmüştü. Ancak istikrarlı olursanız inşallah dönecektir. Biberondan içim kolay akım hızlı olduğu için bebişler biraz tembellik yapıp memeden çekmek zor geliyor. Sütünüz yeterliyde memeye geçiş denemelerinizde sütünüzü biraz biriktirip hızlı akışlı olacak şekilde de vermenizi tavsiye ederim