MssKrks biz 5,7, 13 aylık şekinde planlamıştık doktorumuz hastalığın ne zaman geleceği belli olmaz dediği için erkenden olmamızı söylemişti. O ara hastalandığı için 2 haftalık gecikmelerle oldu aşısını yani 14.aya yakınken oldu son dozunu. Bağışıklık kazanır inşallah