Bize doktorumuz 13.ay tek doz dedi. Sağlık ocagındaki ebeye sorduğumda daha iyi olur 1. Doz da bağışıklık sağlamış olur. Erken başlandığında 3 kere Vuruyoruz ve aslında 1 yasından sonra tam bağışıklık sağlanıyor dedi.
Doktorumuzda kalabalık bir ailede yasamıyor ve ucak kullanmıyorsanız 1 yas sonrasına bırakalım demsti