Beybikolarr Hiç sıkıntı çıkmaz merak etmeyin suda fazla bekletirseniz de olur.Kalp ile ilgili yorum yapmış arkadaş öyle birşey olduğunu düşünmüyorum.Banyo sıcak ev ne kadar sıcak olursa olsun banyodan çıkınca biz bile üşüyoruz.Kaldiki bebek mi usumeyecek.Endise etmeyin birşey olmaz.İciniz rahat etsin diye götürün elbet doktora.Benim kızımda banyodan sonra öyle oluyor.Merak etmeyin iyi günler 😊😊🙏