Dört aylık bebeğim var geçen Cumartesi günü banyo yaptırdıktan sonra dudağın üstü ve çenesi morardı üşüdüğü için zannettim ama bugün de tekrar morardı banyodan sonra yarın doktora gideceğim ama başına böyle bir şey gelen var mı internette çok kötü şeyler yazıyordu çok korktum sabaha kadar da nasıl durucam bilmiyorum