Melissara 1 .doz vurulduğunda daha kötü olmuştu sürekli uyumuştu inlemişti birazda ateşi çıkmıştı ama 2. Ay 2. Doz korktuğun gibi olmadı çok çok az huzursuzluk oldu her bebeğin mizacına göre değişiyor benim bebeğim ağlayan bir bebek değil o yüzden kolay geçti sadece ben biraz tedirgin oldum sürekli ateşini ölçtüm uyurken sık sık kontrol ettim