Nuray23 Melissara 2 tane. Zature asisi ve karma asinin 2. Dozu. Ates 37.4 oldu en fazla cok sukur yukselmedi sorunsuz gecirdik. Darisii size ve diger asi yaptiranlara 😁
Meloo7 Melissara 2 tane yapıldı birinde ağlamadı bile diğeri yakar dedi hemşire dediği GB biraz ağladı hemen kucakladım sustu☺️
Sukursebebiii 2 tane diye hatirliyorum. 2. Aydaki verem asisi haric digerlerinin ikinci dozuydu sanirim. Ve biz de biraz ates yapti 😟 ama sukur cabuk gecti 😊
JaneEyre Sukursebebiii bizde 4. Ayimiza girecegiz bir sey kalmadi bugun rota olduk genel kontrolde yapildi 2 agustosta da saglik ocaginda kontrolumuz var rutin kontrol . Bugun yaptirdigimiz icin gitmeyi dusunmuyorum. O yuzden sey sorucaktim :) Ayin sonunda mi oluyoruz 4.ay asisinj
Sukursebebiii Nuray23 6 ayda devlet asisi yok bildigim kadariyla belki gecikmis bir asi filan olabilir. Veya menenjit asisini bacaktan vuruyorlarsa diyecegim ama onlar da tek tek vuruluyor.
Sukursebebiii Tuba18 ay evet simdi hatrladm cok pardon evet 6. Ayda devlet asilari son artik 12. Aya kadar sanirim ben ozel asiyla karistiedim. Bizim doktor biraz karisik yazdi da ozel asilari. Yanlis bilgi vermis oldum kusura bakmayin
Tuba18 Sukursebebiii sorun değil post sahibi değilim bende iki hafta önce 4.ay aşısı yaptırdım ordan aklımda kalmıştı 😊
CerenCyln Melissara bugün yaptırdık hafif ateş yaptı ve huzursuz,mızmızdı bugün. Yarım çay kaşığı calpol verdim ılık duş aldırdım şimdi biraz daha iyi.