Armess prensannesi55_ been 1 cay bardagina 1 tatli kasigi koyuyoeum oda tepeleme degil sizin mamaniz cok kati olmuyormu
prensannesi55_ Armess Ben çok fazla yapmadım internette gördüğüm kadarıyla denedim biraz katı düşüyordu ama zaten bebeğim yemiyor yarısı çöpe gidiyor
2cocuklu1anne BeyzaYvz https://instagram.com/penelopegurme?utm_medium=copy_link linke tıklayın bunlardan alabilirsiniz..
Armess prensannesi55_ benm yaptigim sekil deneyin belki yer cok az da seker atiyorum ben seve seve yiyo
Gzdzeynep BeyzaYvz kavanoz maması dışardayken falan yedircek birşey bulamazsanız son tercihiniz olsun bence. Sebze pürüleri ile meyve pürelerini kendiniz hazırlayıp verin ben de kızımı 4. Aydan sonra ek gıdaya başlattım 2 yaşında şuan o kavanoz mamaları bir iki kez dışardayken yedirmiştim o da 8-9 aylık falandı. Gerisini hep meyve sebze püresi şeklinde. Mesela elmayı armutu haşlayıp püre yapıyordum öyle yemesi daha kolay oluyor.
safakbakir BeyzaYvz merhaba benim kızım 3 aylık kilosu gelişimi çok iyi ancak uykuları çok kötü çok zor dalıyor, siz bu mama takviyeleriyle mi rahat ettiniz uyku konusunda, kaç kere veriyorsunuz günde doyduğu için mi dalması kısaldı
BeyzaYvz prensannesi55_ dün buharda havuç haşladım iyice ezdim denedim ağzı açık öğürdü devamlı 🤦🏼♀️ Şimdilik bebek sütüne arada birde kavanoz mamasına devam bakalım
Yusufefem BeyzaYvz ( 4 ay 11 günlük ) bebeğim İçin başladım bende doktor önerisi ile kilosu geriden geldiği için hipp pirinç 4+ ile başladım. Gayet iyi gidiyor şu an onun dışında bir şey yedirmeye cesaret edemedim 🙁