4 ay’ı geçtik ne yazık ki 2. Ayda emmeyi bıraktı. SMA bebek sütü kullanıyorum fakat artık onun yetersiz geldiğini fark ettik. Ek gıdaya başladık özellikle kavanoz mamaları HERO BABY kullanıyoruz şu an. Araştırma yaptığımda kötü yorumlara denk geldim HİPP - BEBİVİTA - BEBELAC bir çok marka sıkıntılı görünüyor (ki BEBELAC evimin kapısından girmez daha) Mama öneriniz nedir ? (Ekstra olarak kendimde tarhana çorbası - sebze çorbaları vs. hazırlıyorum.) SİZLERİN ÖNERİLERİ NELER ??? Hangi markaları öneriyorsunuz ??