rabiakilic2626 ElifOkay benim oğlum bayramdan bu yana böyleydi burun akıntısı öksürük bugün acile gittim faranjit dedi ilaç yazdı bı ton doktor inşallah iyi olur geçmiş olsun
arc-1521 rabiakilic2626 bizimde aynı 2,5 aylık bugün antibiyotik verdi doktor çok küçük değil mi dr bey dedim bronşit olmasın diye kullansın dedi 😔
rabiakilic2626 arc-1521 Geçmiş olsun canım 16aylik benim oğlum inada toz antibiyotik dolven burun spreyi bide alerji şurubu yazmış kullanicaz mecbur rabbim korusun bütün evlatlarımızı bebeklerimizi meleklerimizi inşallah 🤲🏻🧿