rabiakilic2626 bizim hiçbir şeyimiz yoktu gece 3 gibi uyurken öksürmeye başladı arada ben biraz panik biriyim 4 gibi hemen hastaneye götürdüm. Doktor boğazı kızarmış dedi burnu tıkalı dedi ilaçlar yazdı ertesi gün sabah tıkanır gibi öksürüyordu.uyutmuyodu öksürük tekrar götürdüm hastaneye doktor uykudan uyandıracak kadar öksrük varsa bronşit dedi hemen serum takıldı hava verildi kanda enfeksiyon çıkmadı antibiyotik vermedi Prednol iğne kullandık 3 gün ve Ventolin hava verdim günde 4 sefer.ama yine öksürük kesilmedi tekrar götürdüm hemen Antibiyotik verdi doktor zaten doktor 2 haftayı bulur demişti iyileşmesi şükür iyileşti ama bir dünya iğne ilaç kullandı yavrum. Ihlamur içirdim ben bolbol 8 aylık kızım ve doktor bronşit vakası çok var dedi salgın varmış bronşit salgını çocuklarda bebeklerde çok geçmiş olsun inşallah basit bir soğuk algınlığı dır sizin bebeklerinizinki