zeynepssmom hayırlısı olsunn , yorumları okudum ve kötü yorumlar var siz hiç onları takmayınn bile hamilelğizin tadını çıkartın maddi durumunuz düzelirse eğer bebeğinizi biraz büyüyünce kreşe verirsiniz olur biter diğer bebeğinize kayınvalideniz bakar, o zaman gelince illa ki bir çözüm yolu bulunur ☺️