166316
Yok kuzum, yorumu beğenen biri olarak açıklama yapmak istedim size yanlış anlamazsanız. Annelerin çalışmasını destekleyen bir insanım 🙏🏻❤️ Şöyle ki, zaten bütün anneler işi bırakıp evde çocuk bakarsa olmaz ki, mümkün değil böyle bir şey. Çocuğun annesiyle büyümesi tabi ki bambaşka bir şey ama çalışma saatleri içinde bakıcı vs başkasıyla olup akşam annesiyle olması da gayet güzel ve yeterli sayılır. Şu da var ki, benim kayınvalidem de çalışıyor, öğretmen. Eve gelince eşimle ilgilenirmiş ki aslında o eve gelene kadar eşim yemekten temizliğe her şeyi yapmak zorunda kalırmış, küçük yaşta.. Sonra kardeşi olmuş. Kayınvalidem eve gelip onla ilgilenince eşime ister istemez ilgisi azalmış. Elbette ilgileniyor tabi iki tane çocuğa yetmek elbette daha zor. Bir çocuk gibi olur mu. Eşim hep eksik hisseder, annemle şunu bunu yapamadık der hep.. Kardeşi de öyle.. Bir çocuğa zaten kayınvalidesi bakıyormuş postu açan arkadaşın, e bir çocuk daha? Çalışırken hamgisiyle ilgilensin? Ne bileyim, yaş farkı çok az geldi bana. Ben çalışmayı düşündüğüm için 2.çocuk bile düşünmüyorum çünkü ilk çocuklsr hep eksik büyüyor, hep. Çevremde hiç istisnasını görmedim. İnanınki görmedim.