AntiFilozof gün içinde uyku saatine denk gelen zamanda uykusunu tam alamadıysa gece boyu ağlayabilir. Bir de yorgunluktan uyuyamamış olabilir. Dışarısını izlemek onları çok yoruyor. Hani bazen çok iş yaparız yoruluruz tam dalacakken bi yanımız seğirir, bacaklarımızı koyacak yer bulamayız aslında deli gibi uykumuz varken uyuyamayız ya bebekler de bazen öyle oluyor. Tabi uzun süreli devam ederse doktora götürürsünüz de bir geceye mahsus bir durumsa gerek olmayabilir ki sakinleşti yorumunuzu gördüm ona istinaden rahatlıkla söylüyorum bunu.