Rota virüs çok önemli bir aşı evet ama maddi acıdan yaptıramayan bir çok insanımız var lütfen oradan buradan kısardım yaptırırdım diye öğüt vermeniz mantıksız, adamın 4 çocuğu var , ev kira kiminin bezi maması yiyeceği asgari ücretle çalışıyor nasıl nereden kısıp yaptıracak böyle şeyler söyleyerek maddi durumu iyi olmayanlara vicdan yaptırmayın lütfen. Rota virüs ağır bir hastalık evet ama ası olup ağır atlatan da var , ası olmayıp hafif atlatan da var , ası olmayıp hiç yakalanmayanda var. Çocuğunuzun hijyenine yediğine içtiğine , el tuvalet temizliğine, başka çocuklarla temas etmemesine dikkat ederseniz zaten genel olarak hastalıklardan korursunuz , genellikle ası olmayanlar hastanede serum sıvı takviyesi ile tedavi görüyor aynı şekilde ası olup buz şekilde tedavi görende var Rabbim korusun bütün yavruları.