Melikeeeecansuu Arkadaslar rota vürüs aşısı varmıs bebeklerde 1yasına kadar oluyormus cogu bebekte zehırlı ıshal oluyorlarmıs aşı suan olmazsa ılerde zehırlı ıshal olduklarında bebek öluyormus öylemı ? Yada hastanede yatması gerekıyormus fıyatıda 367tl 3ayla 5ayda yapılıyormus toplam 2kere yaptırdıqımızda 734tl yapuor Bılgısı olan varmı
berenduha Melikeeeecansuu ilk dozunu ikinci ayda yaptırdık ikinci dozunu da 4.ayda olacak yani 15 gün sonra önemli bir aşı
nneslihan Melikeeeecansuu evet 3. Ve 5. Ayda yapılıyor. Tedavisi yok, antibiyotikler vs. Rotavirüsünde etkili değil. Sadece vücut sıvı kaybetmesin diye serum bağlıyorlar
ilknurgoksu Melikeeeecansuu ücretli aşılardan birisi rota virüs aşısıda yaptırmakta fayda var heleki böyle riskli bir dönemde
Ecreee Maddi durumu iyi olmayan vatandaşın bebeği ölsün der gibi fiyat koyuyorlar,o yüzden aşı feln yaptıramadım,sağlık ocağında yapılan aşılar yapild o kadar..Rabbim evlatlarımızı korusun 🤲
Melikeeeecansuu Ecreee amın allah yardımcıları olsun dedıqınız gıbı durumu olmayan okadar ınsan var. Rabbım bıse yapmadıktan sonra yapmuyor aşıda yaptırsan yıne yapr bıseyı ıstedıkten sonra
DurununAnnesi12 Ecreee benim de durumum kötü kendi ihtiyaçlarımdan pazar ihtiyaçlarından kıstık ufak bi bahçelik alan var oraya ekin ektik biriktirdik yaptırdık çok önemli bi aşı gerekirse aç kalırım ama yaptırırım
sevgi88 Ecreee ne doğru söylemişsiniz bende ne kızıma ne oğluma yaptırmadım Rabbim evlatlarımızı korusun
nurelem nneslihan tedavisi neden yok diye korkutuyorsunuz ki? Tedavisi serum zaten, serumla sıvı eksikliğini gidermek .
Mbal Melikeeeecansuu ‘önce eşeğini sağlam kazığa bağlayacaksın sonra Allah’a emanet edeceksin’ diye bir laf var bilir misiniz?
Bulutbey Melikeeeecansuu bize sağlık ocağı hiç söylemedi ne rota için ne menenjit için. Takipli doktorumuz sordu “yaptırmak isterseniz gelecek aya yapalım siz de bu süre zarfında karar verin” demişti. Yaptırdık şükür Allah korusun çok ağır geçen bir hastalıkmış.
Tplogl Melikeeeecansuu siz isterseniz çocuk doktorunuz da yaptırıyorsuniz isterseniz eczaneden alıp sağlık ocağındaki bebeğinizin ebesine de yaptırabiliyorsunuz
Veyselaras Benim ilk oğlum geçirdi ilknolunca bu kadar bilgim yoktu oğlum bir anda hastalandı yemedi yediğini kustu ateş ishal çocuk halsiz ağlıyor sürekli ağrı kesiciler fayda etmiyor çok kötü birşey rabbim kimsenin evladına yaşatmasın hemen özele goturduk annemelre gelmiştim bayramdi hemen serum verdiler sonra İstanbul’a geri döndük sonra 10 tane iğne çok ağır antibiyotikler …
Cicekkizliya Melikeeeecansuu ücretli bir aşı evet sağlık ocağı hatrlatma sini yapıyor böyle bir aşı var ücretli yaptırmak ister msnz diye… Biz hastanede doktorumuza yaptrmstk
-erCansu- Melikeeeecansuu ölüyor falan demeyelmde çok korkunç bı yazı olms 😩 ama o dönem pek durumum olmamasına rağmen yaptırdım cnku çok okumuştum hastanede yatıp baya zor geçirenleri bide hep ishal salgını oluyor her sene duyuyorum bnce yaptirmalisiniz
Melikeeeecansuu -erCansu- öluyor demek ıstedım bende hıc bılmıyordum bana soyleyen kişi oyle soyledı oyuzden yazdım😔
Saresi Melikeeeecansuu 3. Ve 5. Ayda yaptırdım. Çevremde rota virüsüne yakalamak çocuk oldu o kadar ağır ki 😐