Oznurckose1 Secl çocuk parası eşimin hesabına yattı, süt parası da aile ve sosyal il müdürlüğüne gidip başvuru yaptım 1buçuk ay gibi sürede pttye yattı gidip aldım canım
Oznurckose1 papatyaaaaa olabilir size yanlışta söylemiş olabilirler veya yenimi çıktı bilemiyorum yalnızca çevremde kimse aşı parası gibi Bi para almadı bende dahil 😊 size çocuk veya süt parası için demişlerdir
umudum_var2 papatyaaaaa aldığınız aşı parası değil şartlı sağlık yardımı 2 ayda bir verilir 90 tl bende alıyorum
Aselask34 papatyaaaaa 9. Ayımızdayız bu aya kadar olan tüm aşıları yapıldı artı özel aşılarınıda yaptırdım rota ve menenjit hiç böyle bişey duymadım😃
Babe papatyaaaaa umudum_var2 Mom07374 Aselask34 Sanirim doguda yasayanlarin yararlanabildigi bir hak.
umudum_var2 Babe hayır ben doğuda yasamyrm trabzonda yaşıyorum eşim sigortalı çalışan iki ayda bir 90 lira alyrm