papatyaaaaa Oznurckose1 gerçekten bilmiyor musun 🤣 1 ve 2 aşısı oldu ardından bize çocuk aşı parası yatmış diye mesaj geldi
Oznurckose1 papatyaaaaa Hayır ilk kez sizden duyuyorum, normalde çocuk parası süt parası verilir, aslı yoktur bence kimseden duymadım çünkü 😊
umudum_var2 papatyaaaaa aldığınız aşı parası değil şartlı sağlık yardımı 2 ayda bir verilir 90 tl bende alıyorum
Oznurckose1 papatyaaaaa doğduğunda eşimin hesabına, ve DHa sonra benim başvurumla çocuk parası aldık. Herkese veriyor devlet. Bence siz onu almışsınız
papatyaaaaa guldem34 yok başvuru yapmadım e devletten süt parasına baktım yatmıştı gitt 90tl veridler ek olarak sordum dedi aşı parası
Oznurckose1 Secl çocuk parası eşimin hesabına yattı, süt parası da aile ve sosyal il müdürlüğüne gidip başvuru yaptım 1buçuk ay gibi sürede pttye yattı gidip aldım canım
papatyaaaaa Oznurckose1 çocuk parası ne ki hani ne kadar ve nasıl anlamadım ben mi yanlış anladım acaba ne bilim
Oznurckose1 papatyaaaaa olabilir size yanlışta söylemiş olabilirler veya yenimi çıktı bilemiyorum yalnızca çevremde kimse aşı parası gibi Bi para almadı bende dahil 😊 size çocuk veya süt parası için demişlerdir