Kizim 23 aylik,az önce doktor kontrolunde farketti ben daha once anladim ama esim sacmalama falan diyordu simdi tamamen kapanmis acilmazsa cerrahi mudahale dedi 14 gun su kremi kullanacakmisiz..lutfen basina gelen varsa bilgilendirebilir mi?
Temizligine cok dikkat ediyorum,hormonlarin salgilanmamasindan kaynakli oluyor dedi simdi birileri cikip temizlememekten falan demesin :( cunku cok dikkt ederdim
Krem şu

