Aldınız Mama ambalajının kartının üstünde hangi ay kaç cc içtiği yazıyor ordan bakabilirsiniz aşırı verildiği gereksiz kilo alımına sebep olabiliyor genelde 3 saatde bir veriliyor kaşık maması da aynı şekil 7 ayda oğlum normal yemeklerden de veriyordum çorpa pilav falan yoğut