Ysm Yesimgulcakir siz nerde yaşıyorsunuz bilmediğim için size uyarmı bilmem hastane, oğlumun kendi Dr memnunum alerji uzmanı Doç Dr memnunuz
Ysm Bebeklerinizi en güzel banyodan sonra hafif nemli iken doğal katkısız vazelin ile nemlendiriyorsunuz anneler eczaneden temin edin, kuru egzama bebekleri kesinlikle nemsiz bırakmayın
Nurdanalkanozkan Tugbaalya stelatopıa serisini kullanıyoruz bizde cnm bugün başladık daha inşallah faydasını görürüz mama aptamil ha kullanıyoruz cnm
Tugbaalya Nurdanalkanozkan insallah canim sık sık nemlendirirsen cok gaydasi oluyo sifa olsun bebislerimize
Lliya Tugbaalya öncelikle alerji testi zaten yapılmalı ama mesela hangi detarjanı kullanıyorsunuz çamaşırları için yumuşatıcı kullanıyor musunuz ? Oğlumun kafasında vardı deterjanını bitkisel detarjana çevirdim yumuşatıcı kullanmadım ütü zaten sürekli yapıyorum ütüsüz giydirmedim hiç banyodan önce zeytinyağı (doğal ve asitsiz) sürüp sonra yıkadım kremleri vardı hep nemlendirdim çok kaşıyordu yavrum alerji testi yaptırmadık o zaman doktkru zamanla geçecek bağışıklığı güçlendikçe dedi ama doğal içerikli detarjanlardan sonra baya azaldı ve geçti şampuanı da önemli ben topicremin jelini kullanıyorum ama mustela falan da kullanabilrsiniz bunun için özel şampuanları var
Gizemm08 Tugbaalya benimde oglu da egzama var 2 buçuk aylıkken çıktı 5 aya gircek kortizonlu krem kullandık bırakınca tekrar çıktı alerji testi yapıldı kana bakıldı hiç birşey çıkmadı en son doktor her gun banyo yaptir kuvette suyun icinde 5 6 dk tut dedi bioderma insentive balm verdi banyodan hemen sonra sur dedi 1 haftadır kullanıyorm baya fark etti azaldı yuzundekiler
Annnisshhh Gizemm08 benşmde bebeğim beş aylık yüzünde var sadece kremi kullanmayı bırakınca tekrar çıkıyor birde eller sürekli ağzında her yer tükürük oluyor o zaman çok fazla kızarıyor kabarıyor acaba tükürük ten olabilir mi
Tugbaalya Gizemm08 kortizonlu krem uzun sure kullanilmamali cok dikkt etmeniz gerek ben 3 gun kullanmama ragmen karacigerenzimleri yukseldi biz once cildiyeye gidip daha sonra alerji doktoruna gidicez gerekirse testte yaptiricaz test yaptirdiginizda aci verici zor bi testmi acaba bebeginiz agladimi aci duydumu acaba
Kelimelerkifayetsiz Tugbaalya için rahat olsun. İki kere yaptırdım.biri kolundan biri sırtından hic anlamıyor bile oyalanacagı oyuncak götür .15 dakika bekletiyorlar o sekilde
Saturn Tugbaalya geçmiş olsun burdan fotoğraf nasıl gönderiliyor bilmiyorum. İnstagram hesabım satuuurn ordan mesj atayım size. 6,5 aylık oğlum var 2 aylıkken egzama başladı. Düzeldi benimki (bioderma atoderm ) kullandım